Szkółki Piłkarskie w Poznaniu

Zapraszamy na treningi piłki nożnej dla dzieci z niepełnosprawnościami intelektualnymi/ruchowymi.

myszka pilkarz mini

Zapraszamy dzieci na Szkółki Piłkarskie w Poznaniu. Są to bezpłatne zajęcia integracyjne przeznaczone dla dzieci niepełnosprawnych intelektualnie i/lub ruchowo.

Zajęcia odbywać będą się od 23 września 2016 r.  w Zespole Szkół z Oddziałami Sportowymi nr 1, os. Pod Lipami 106, Poznań.

Obecnie prowadzimy zapisy do następujących grup:

  1. piątki w godz. 17:15,
  2. piątki w godz. 18:45.

Dla kogo: zajęcia przeznaczone są dla dzieci z aktualnym orzeczeniem o niepełnosprawności w wieku 5-10 lat

Start: 23 września 2016 r.

Miejsce: Zespół Szkół z Oddziałami Sportowymi nr 1, os. Pod Lipami 106, Poznań.

Trener: Bartłomiej Sowiński

Zajęcia są BEZPŁATNE

ZAPISY pod adresem mailowym:  myszkanorka@dzieciom.pl
W tytule należy napisać: Integracyjna Szkółka Piłkarska Poznań, godzina rozpoczęcia zajęć.
W zgłoszeniu należy podać: imię, nazwisko, wiek i rodzaj niepełnosprawność dziecka, numer orzeczenia o niepełnosprawności oraz imię, nazwisko, telefon i mail kontaktowy opiekuna.

Projekt realizowany we współpracy i z dofinansowaniem Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

logo_PFRON_2011_r

Aktywność fizyczna u dzieci rozwija siłę mięśni, kształtuje koordynację wzrokowo-ruchową oraz stymuluje układ nerwowy. Zajęcia sportowe mają duży wpływ na wszechstronny rozwój dziecka, w przypadku osób niepełnosprawnych mają one funkcje rehabilitacyjną. Dzieci na naszych zajęciach zapoznają się, również ze sportem z innej strony, przede wszystkim rozwiną umiejętność pracy w grupie. Zajęcia pozbawione są elementu rywalizacji, uczymy poprzez zabawę.
Doświadczenie prowadzącego zajęcia instruktora będzie kluczowym elementem w doborze ćwiczeń i zabaw ruchowych. Ćwiczenia zostaną dostosowane do poziomu sprawności fizycznej dzieci oraz do rodzaju ich niepełnosprawności. Zajęcia pozytywnie wpływają na rozwój dzieci z niepełnosprawnością nabierają pewności siebie, zyskują poczucie akceptacji, pokonują bariery w kontaktach z rówieśnikami i rehabilitują się poprzez ruch.